Thursday, September 22, 2011

Хэт санаа зоволт

Урьд шөнө яагаач үгүй нойр хулжаад сэрчдэг юм байна. 

Гэнэт амьралд минь байгаа элдэв зүйлд санаа зовж эхэллээ. Ингэвэл яанаа, тэгчихвэл яанаа гэх мэт.... сонин сонин юм бодогдоод санаа зовсноосоо болоод бүүр нойр сэрчих юм.

Гэнэт Мөнхийн Эзэний дуу хоолой надаас асууж байна аа. 

"Орой болоод нар жаргадаг. Гэтэл чи -Өөөөө, яанаа маргааш энэ нар ахиад мандах болов уу гэж санаа зовохтой ялгаагүй хэрэггүй олон юманд дэндүү их санаа зовохоо больж үз. Маргааш болоход нар ямар ч байсан ахиад л манддаг биш үү" гэлээ.

Нээрээн нар яасан ч байсан ахиад л манддаг даа. Миний амьдралд ахиад л олон олон боломжууд гараад л ирнэ шүү дээ. Гэтэл би ингэж санаа зовох юу байна даа гэж би бодлоо, хандлагаа өөрчиллөө. 

Мөнхийн Эзээн, миний зүрхэнд байгаа санаа зоволт болгоныг та өөртөө аваач, би танд найдаж сурмаар байна. Танд л найдмаар байна.


3 comments:

jer29_11 said...

dear friend, don't worry. you are not alone, my prayer is with you, chi shuu ...

Pro31 said...

Thk u dear, U my prayer partner every. Rly thk u! (u makes me cry)

Anonymous said...

bi ch bas tegj guij bga bi yag iim bgaad bsan Ertontsiin ezend ulam iheer naidaj itgej surmaar bna