Saturday, October 29, 2011

Яагаад Мөнхийн Эзэн бидний дотор амьдрах гээд байгаа юм бэ?



Учир тэр миний амь байхыг хүссэн юм.

Христийн төлөө амьдрах биш юм. (Олон удаа Христчин хүмүүс бид Түүний төлөө амьдрах гээд хамаг байдгаараа дүлээд байдаг. Харин Түүний дотор, эсвэл Тэр миний дотор амьдрах нь дүлээд байх шаардлагагүй гэдгийг би ойлголоо. Христ миний дотор амьд!)



Христийн дотор амьдрах эсвэл Христ бидний дотор амьдрах юм. 

Есүсийг дагах амар биш—Түүнийг дуурайх бүр ч амар биш. Учир нь тэр дэндүү АРИУН. Христчин байна гэдэг нь өөрчлөгдөхийн тухай биш, харин Христчин байна гэдэг нь харилцан солилцох буюу Тэр миний дотор, би Түүний дотор амьд байхыг хэлж байгаа юм.  

Үүнийг хэрэгжүүлэхийн тулд:

1. Миний дотор байгаа гэж итгэх

2. Амьдарч байгаа нь би биш гэж өөрийгөө солих. Таны амьдралд юу хийх вэ гэдгийг нь асууж мэдэх

3. Түүнийг илэрхийлэн гаргах. Амьдарлд чинь ямар асуудал байна өөрийгөө хар—түүнийг дотроо оруул! Мөнхийн Эзэн Өөрийгөө, Өөрийнхөө Хүүг өгсөн!  

Би Христтэй хамт цовдлогдсон. 
Амьд байгаа нь би биш, 
харин миний дотор Христ амьд байна. 
Эдүгээ би махан биедээ амьд байгаа нь намайг хайрлаж, 
миний төлөө Өөрийгөө тушаасан 
Мөнхийн Эзэний Хүүд 
итгэх итгэлээр амьдарч буй хэрэг юм.
Галат 2:20

2 comments:

jer29_11 said...

Wow, what a revelation! Yes, He lives in me. I can do anything through Him who is in me.

Brenda greg said...

Би энд туршлагаа хуваалцахдаа маш их баяртай байна. Намайг Бренда гэдэг. Би аз жаргалтай гэрлэж байсан. Нөхөр маань намайг хуурч байна гэж хэлтэл тэр хоёулаа нүцгэн хосууд болсон, тэр итгэж чадахгүй, бас миний үгэнд итгэхгүй байгаа тул бид салах өргөдөл гаргаж, хожим бид салж, салахаа больсон. Удаан хугацааны турш би хөдлөхийг хичээсэн боловч түүнгүйгээр үлдэж чадахгүй байсан тул би нөхрөө эргэж ирэхийг эрэлхийлж эхэлсэн бөгөөд дараа нь Дризойя руу очсон. Би тааралдсан агуу хүн, тэр хайрын шившлэг хийж, нөхөрөө 24 цагийн дотор эргэж ирэв. үүнтэй холбогдуулан би Доктор ИЗОЯА-тай холбоо барих, drizayaomosolution@gmail.com хаягаар холбогдохоор ирсэн. Тэр үнэхээр хүчирхэг бөгөөд дараахь чиглэлээр мэргэшсэн ...
(1) Бүх төрлийн хайр дурлал. (2) салахаа болих. (3) Үржил шимгүй болох.