Wednesday, August 6, 2008

Michael Whitaker Smith

Би түүний Их Эзэнд зориулсан магтаал, хүндэтгэлийн дуунуудад маааш их дуртай. Бас түүний Их Эзэнд зориулсан үйчлэлүүд нь өргөсөн тэлж байгаад нь цаг үргэлж Мөнхийн Эзэндээ талархан биширдэг. Миний бодлоор
Michael W. Smith-ийг дуулж эхлэхэд, Аврагч Эзэн Есүсийн маань байгаа мөнхийн тэр улс тэр чигээрээ магтаалаар бялхаж, ер бусын элч нар Ертөнцийн Мөнхийн Эзэн рүү магтаалыг өргөн байдаг гэж боддог. Ингээд бага боловч хөгжилтэй, сонирхол татам түүхээс нь доор дурдъя.

Тэрээр 1970 оны 10 сарын 7-д Kenova, West Virginia-ын Paul & Barbara Smith-ийн гэр бүлд төржээ. Түүний аав нь тос боловсруулах үйлдвэрт ажилчин, ээж нь борлуулгч бас сүмийн нарийн бичгийн ажилтан байжээ. Тэрээр Kim гэдэг эгчтэй.

Бага нас: Michael хүүхэд байхдаа маш идвэхтэйгээр сүмд үйлчилдэг байсан ба сагсан бөмбөг тоглох, төгөлдөр хуур тоглох дуртай, бүр 5 настайгаасаа дууны үг, ая зохиож эхэлжээ. 10 настайдаа Христэд бүх амьдралаа өгч, итгэлийн амьдралыг сонгосон. Хүүхэд насных нь мөрөөдөл нь мэргэжилийн сагсан бөмбөгчин болох байлаа.


Michael West Virginia-ын Marshall University-д суралцаж байгаад, Nashville руу шилжиж, дуу хөгжмийг сонгохоор болж, бас тухайн нутгийнхаа нэгэн хөгжмийн band-д тоглодог болж.


Дараа нь Христчин Higher Ground гэх band-д даруулт хөгжим тоглодог болсон үедээ анхныхаа дуу бичих гэрээг хүлээн \Paragon,Benson Publishing Company\ авч байж.

1982 Smith өөрийнх эхнэр болох Debbie учирчээ. Энэ тухайгаа өөрийн номдоо:
"…нэг өдөр би өөрийнхөө office-доо сууж байтал Deborah Kay Davis өрөөний минь хажуугаар яваад өнгөрөв. Надад урьд өмнө харж байгаагүй үзэсгэлэнтэй эмэгтэй байна даа гэсэн бодол төрж, хайрын ямар нэг юм толгойноос хөлийн ул хүртэл нөмрөөд авах шиг болсоон. Тэгээд би утсаа шүүрэн авч, West Virginia-д байсан ээж рүүгээ залгаж:
- Ээж ээ, та лав итгэхгүй дээ. Би дөнгөж сая надтай гэрлэх охиныг харлаа."
- Хэн гэдэг охин бэ?
- Би мэдкүээ. Ээж, Би түүнтэй арай л уулзаж амжаагүй байна. Уулзаж, танилцаад тан руу залгы. гэлээ Хөөрхий ээж маань, тэр үед намайг ухаанаа алдсан амьтан гэж бодсон байхлдаа. Гэхдээ миний хувьд хэзээ ч амьдралдаа тийм тодорхой мэдрэмжтэй байж үзээгүй юм. Ингээд би өрөөнөөсөө гүйн гарч, өнөө охиныг хайлаа. Шарлок Холмос ч тэгж ажиллаж чадахааргүй хурдтайгаар, эрэн сурвалжилж эхэлсэн. Ороогүй, шалгаагүй газар гэж үгүй. Түүнийг олонгуутаа л би өөрийгөө сайтар танилцуулж билээ. Тэр өдрөөс хойш 3 долоо хоногийн дараа сүй тавьж, 4 сарын дараа бид гэрлэсэн дээ!"


2 comments:

Anonymous said...

Хайрын түүх нь сайхан юи аа... хурдан

Pro31 said...

харин тэх, орчуулжаахдаа миний сэтгэл аягүй их хөдлөсийшд ^_^