Monday, July 27, 2009

Шинэ Ном Гарлаа!

Би НОМ унших их дуртай. Яагаад гэвэл ном миний багш заримдаа сайн найз минь болдог.

Өчдөр сүмийн маань нэг охин ном хэвлэн гаргаж, тэрийгээ нөхөр бид 2-т бэлэг барив. Тээд өнөө өглөө уг ном уншиж дуусгалаа. Их таалагдлаа, сэтгэлд хүрлээ, нэгийг бодож шүүрс алдав, бас их сурлаа.



"Сайхан амьдрал хайраар өдөөгдөж, мэдлэгээр удирддаг."
Бэртранд Руссел




Ном ихээр гэрэлтэж олон хүний амьдралын тусгал болох толь болно гэдэгт би итгэж байна. Хэрэв та худалдаж авахыг хүсвэл миний блог руу холбогдоорой. Эсвэл энэ блог руу ороод тэр охинтой өөртөө нь холбогдож болно.

Бидний амьдралын мөч бүр түүхүүдийг туурьваж байдаг.
Тэр бүрийг ном болгон гаргаад байвал ямар их олон хүн зөв амьдралын алхамыг амтлах болдоо гэж би хаяа боддогын.


7 comments:

Oko said...

havtas ni goy yum bn. harin dotor ni yu baigaa bol... unshie

Pro31 said...

хавтаснаасаа ч гоё юм билээ.

Soronzon said...

Сайн байна уу?
Та Хью Кемпийн "Түүхийн балархай жимээр" ном уншиж үзсэн үү? Таны бодлоор хэр ном байна? Сэтгэгдлээ хэлээч.

Pro31 said...

Hugh Kemp-iin ter nomiig n ushaaguim bna aa. harin stepped by step gedgiig n bol ushsiim bna. chinii sanal bolgoson nom haaguur bgaa bol?

Soronzon said...

Доктор Кемпийн бичсэн Монголын Христ итгэлтнүүдийн түүхийн тухай энэ номыг сураад олдоггүй ээ. Олж үзэх юмсан гэж хорхойсоод...

Pro31 said...

surag garuul chamd hel duulgii

Íàðà said...

Unshij uzegui blhor hawtsi n sonirhloo. Neeged uzeh ymsan haagur bg boloo?