Sunday, August 16, 2009

Нэрийг тань мэднэ

Би энэ дуунд их дуртай. Үнэхээрийн үнэн үгтэй дуу! Есүс минь ээ, миний өмнөөс нас барж, ямар ч гавьяагүй намайг хайрлахын дээдээр хайрлаж байгаад чинь баярлалаа


Христ Есүсийн үнэт цусаар аврагдан

Уучлагдсан би амьдралаараа сэргээгдсэн

Зүрхэнд минь Таны сүр жавхлан оршино

Үүрд би Тандаа итгэнэ

Үүрд би тандаа итгэнэ

Шудрага үнэн тань намайг эзэмдэж

Энэрэл хайр тань шархыг минь ангаасан

Ариун Сүнс Үнэн Үгээрээ хөтлөөч

Таны хайр мөхөшгүй

Таны хайр мөхөшгүй

Ганц хүүгээ Та

Хүмүүс бидний төлөө өгсөн

Христийн хайр

Сэтгэлийн минь гүнд оршин байна

Өмнөөс минь Тэр

Өргөл болон цовдлгодсон

Хайрыг хүртэх

Ёсгүй бидний төлөө

2 comments:

jer29_11 said...

When I hear this song I just cry, especially "Hairiig hurteh yosgui bidnii tuluu urgul bolon tsovdlogdson". Thanks for translating this song! Your translation is the best!

Pro31 said...

Me too, wen hear that part i was cry alot! i cant understand much that his beautiful&unconditional love.

thk u dear! sing wth me PTL!!!~~~