Sunday, July 18, 2010

Ганцаардаж үзээгүй хүн гэж байна уу?!

Тэрээр ах дүүсийг минь надаас хол явуулсан бөгөөд
танилууд минь надаас бүрмөсөн дөлөх болжээ.
Төрөл төрөгсөд минь дайжсан бөгөөд
дотнын нөхөд минь намайг мартав.
Иов17: 13-14


Хүн хэдийгээр бусдын дэргэд байхдаа ганцаардаагүй мэт харагдаж, аятайхан байх боловч зүрх сэтгэл, бүр зарим үед сүнсэндээ хүртэл ганцаардасан байдалтай байдаг. Олон хүн!

Би л гэхэд ийм байдал их ордог, орж байсан. хэдийгээр инээж хөгжилтэй байгаа ч гэлээ сэтгэл дотроо санаа нийдэхгүй үг зөрсөн байдалтай байх жишээтэй



Та миний танилуудыг надаас холдуулсан.
Та намайг тэдэнд жигшүүрт зүйл болгосон.
Дуулал 88: 8

Би сэрүүн хэвтдэг,
Би дээвэр дээрх ганцаардсан шувуу шиг болсон.
Дуулал 102: 7

Баруун тал уруу харж ажиглаач.
Намайг тоодог хүн нэг ч байхгүй байна.
Надад зугтаах газар ч үгүй.
Сэтгэлд минь санаа тавигч нэг ч үгүй.
Дуулал 142: 4


1 comment:

Narangerel said...

Би ч бас ганцаарддаг. Энэ үед бүр ч их ганцаардах шиг. Уг нь бол ИОвын хашхираан шиг хүн бүр намайг орхиж яваагүй лдээ. Гэхдээ л ганцаардал гэдэг нэг цикл дотор би эргэлдээд байх юм. Яг тийм тэ инээж, ярьж байгаа нь үгүй юм шиг дотроо ганцаардаж л байдаг хүн олоон олон, тэдний нэг нь би гэж тунхагламааргүй байгаач, би байлаа. хэхэ. За чимээгүй цагаа хийчихээд нөгө Кэмпинскирүү явлаа. Өглөө эрт юм. Хайртай шүү.