Monday, July 26, 2010

Жон Максуелын номоос

Удирдагч хүн ямар их хариуцлагатай болохыг би доорх шүлэгнээс ахин ойлголоо. Гэхдээ удирдагч гэдэг нь зөвхөн дарга нтрыг хэлээд байгаа юм биш. Аав, ээж, ах, эгч та хэн ч байсан хэн нэгэнд нөлөөлдөг л байж таараа! Магадгүй та өөрийгөө хэнд ч нөлөөлдөггүй гэж боддог ч байж болох юм. Гэхдээ л хүн л болсон хойно та хэн нэгэнд асар ихээр нөлөөлдөг л байж таараа!

Намайг дагадаг жижигхэн хүүхэд

Би хянамгай нэгэн байхыг хичээдэг
Учир нь намайг нэг бяцхан жаал дагадаг
Тэр яг миний замаар явдаг тул
Түүний зам алга болохыг би зүрхэлдэггүй

Тэр надаас юу харснаа л хийдэг тул
Би нэг ч удаа түүний нүднээс зугатаж чадахгүй
Намайг дагадаг жаахан найз минь
Яг л миний ярьсныг дуурайдаг

Зуны нарнаар, өвлийн цаснаар ч
Үргэлж түүнийг би марталгүй боддог
Наймаг олон ил дагасан
Бяцхан жаалд зориулав

No comments: