Thursday, March 12, 2009

Соломоны гуйлт

"Миний эцэг Давидад
Та агуу их хайр энэрэлийг хүртээсэн.
Мөн намайг түүний оронд хаан болголоо.
Одоо Мөнхийн Эзэн минь ээ
миний эцэг Давидад өгсөн
Таны амлалт биелэгдлээ.
Учир нь Та намайг газар дэлхийн шороо шиг
үй олон ардын хаанаар томиллоо.
Энэ ард түмний өмнө би орж гарч байхад
мэдлэг билиг ухааныг надад өгөөч.
Таны энэ агуу их ард түмнийг хэн удирдаж чадах вэ?"

Хариуд нь Мөнхийн Эзэн

"Чи эд баялаг,
хөрөнгө зоорь,
алдар хүнд,
өстөнүүдийнхээ үхлийг болон
өөртөө урт насыг хүсэлгүй
харин чамайг хаанаар нь томилсон
Миний ард түмнийг удирдахын тулд
өөртөө мэдлэг,
билиг ухааныг гуйн
сэтгэлдээ ийн санаж байгаа учраас мэдлэг,
билиг ухаан чамд өгөгдөнө.
Урьд хожид ямар ч хаадын
эдэлж байгаагүй
эд баялаг,
хөрөнгө зоорь,
алдар хүндийг би чамд өгнө"
Шастирын Дэд 1:10-12

"Мэдлэг, билиг ухаан" гэдэг нь "Мөнхийн Эзэний Үгнээс суралцаж, таниж мэдэх, зөвхөн Түүний замаар явж, тушаалуудыг нь биелүүлэх, Түүний үгээр сайн мууг, зөв буруугын ялгааг таньж мэдэх" гэсэн утгатай.


No comments: