Thursday, June 5, 2008

Өнөө өглөө бид гэр бүлээрээ өглөөнийхөө цайг ууж суухдаа ГЭРЛЭЛТ гэдэг сэдвээр ярилцлаа. Гэтэл хүү маань "би гэрлэх талаар бодохгүй байгаа." гээл сэтгэлийнхээ хамаг юмаа ярьдийм байна. Тэхээр нь аав нь "чи эхнэр авахаас айгаад байгаа юм уу?" гэсэнд Sammy "үгүй л дээ, гэхдээ би буруу эхнэр авчуул яахийн" гэдийм даа. " ямар эхнэр авах талаараа Ертөнцийн Эзэнээс сайтар гуйгаад, зөвлөгөө авжаагаад л эхнэрээ зөв сонгоно шдээ" гэсэнд "би Ертөнцийн Эзэний санааг сайн мэдэхгүй бол буруу сонгочино л доо". Би тэр үед нь "Ертөнцийн Эзэн аавд нь буруу эхнэр өгсөн гэж бодож байна уу?" гэсэнд Sammy "би тэгэж бодоогүй, харин би зөв эхнэр авж чадахийм бол уу л гэж..."
Гэр бүл гэдэг хэн хүнгүй санаа тавих асуудал. Нэгэнт сонгосон бол эрж буцах ямар аргагүй юм. Гэхдээ зарим хүний хувьд тийм ч чухал асуудал биш байж болно.
Харин Христчин бидний хувьд энэ нь буцалтгүй цорын ганц сонголт юм.

No comments: