Tuesday, June 10, 2008

Нэг баян хүн
"Зарц чинь таны эд хөрөнгийг үрж байна" гэсэн яриаг сонсоод, зарцаа дуудаж
"Би чиний тухай сонссон. Дансыг нааш нь өг! Үүнээс хойш би чамайг ажилуулахгүй." гэжээ. Зарц учир байдлыг хурдан сэхээрч,
"Эзэн маань, ажлаас халбал би юу хийх вэ? Би чадал багатай учраас тариалангийн талбайд ажиллаж чадахгүй. Гуйлгачин болох нь ичгүүртэй. Одоо ойлголоо! Эзэн намайг ажлаас халбал бусдаар өөрийгөө тэтгүүлж байх арга хэмжээ авъя" гэж бодоод, эзэндээ өртөй хүмүүсийг нэг нэгээр дуудаж,
"Манай эзэнд чи ямар өртөй вэ?" гэж асуухад
"100 сав тосны өртэй" гэж нэг нь хариулав.
"Энэ дансыг аваад суу! 50 сав тос болгочих." гэж өнөөх зарц хэлжээ.
"Манай эзэнд чи ямар өртэй вэ?" гэж зарц өөр нэг хүнээс асуухад,
"100 шуудай буудай төлөх хэрэгтэй." гэж хариулахад,
"Данс аваад 80 шуудай улаан буудай гэж бич." гэж тэр хэлэв. Зарц өөрөө хэцүүдэхээ мэдэж, бусдыг тал татсан учраас эзэн нь түүнд
"Чи их зальтай амьтан байна даа" гэж хэлэв...
....Хоёр эзэнд нэг зарц үйлчилбэл нэгэнд нь хорсож, нөгөөд нь дуртай болно. Үүний адилаар та нар Ертөнцийн Эзэний хүсэл, эдийн шунал хоёрыг зэрэг дагаж чадахгүй ээ!

Луух 16:1-13

No comments: